• Teunis, meer dan gewoon.

Klantcase: Auto SOS tevreden gebruiker van de Automotive webshop.

Aanbod, gebruiksvriendelijkheid en snelle leveringen verbeteren bedrijfsvoering.

Alwi Spoler van Auto SOS in Enter vond een paar maanden geleden een opmerkelijk pakketje bij de post. “Het kwam van Teunis en het viel op. Er zat een bouwpakketje in van een houten auto en een informatieflyer over een nieuwe webshop voor auto-onderdelen”. Zijn nieuwsgierigheid was gewekt. “Toen niet veel later Martijn Volkers van Teunis belde om eens uit te leggen hoe het allemaal werkte, was ik snel overstag.”

“De webshop van Teunis Automotive onderscheidt zich in het aanbod van merken dat andere aanbieders niet voeren. De prijs -kwaliteitverhouding geeft daarbij vaak de doorslag.” Verder is Alwi erg te spreken over de gebruiksvriendelijkheid van het systeem. “Je vult het kenteken in en dan kun je gewoon selecteren waar je op wilt zoeken. Remdelen, koeling, de voorraad, de levertijd. Alles staat er mooi geordend op.” Daarnaast maakt Alwi ook gebruik van de extra’s op de webshop, zoals de handleidingen, elektrische schema’s en dergelijke.

Al met al ervaart Alwi de Automotive webshop als een mooie verbetering binnen zijn algehele bedrijfsvoering. “Ik bestel eigenlijk alleen nog maar online en als ik bij afwijkende dingen hulp nodig heb zijn de mensen van Teunis goed te bereiken. Ook de leveringen zelf en de retourservice verlopen prima. Wij repareren hier van alles dus we hebben echt een enorme verscheidenheid aan onderdelen nodig.” “Ze zitten dichtbij dus ik heb alles supersnel in huis, soms binnen een uur. Dat is echt heel prettig.”